saknar värmen!

hej, har rast just nu! har precis haft samhäll, så degar framför datorn nu :d
har jätte ont i min lilltå, vet inte riktigt men tror jag råka gå emot tröskeln*
så kan knappt gå idag HAHA! dog nästan när jag gick till skolan, det blir bara kallare och kallare.. saknar sommaren, solen speciellt i malta dö skönt väder. Skulle kunna flytta dit och bo där föralltid, bli brun och fin.. all min solbränna har ''försvunnit'' :( men hoppas på att jag kan åka dit igen! saknar min kära stora syster också ♥
kolla så brun jag var! aw..

Kommentarer
Postat av : christina

gud va brun! saknar dig med

2011-10-15 @ 20:23:08
Postat av : Anonym

snygga bekini trosor :D HAHAHAHA!

2011-11-03 @ 12:21:23
URL: http://maallanpallan.blogg.se/



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback