Engelska snart

hejsan, har sprecis haft samhäll, sitter och kollar runt lite och väntar på att engelskan ska börja..
Har kärat ner mig i den där mini kameran SONY NEX-5N! så söt den är! måste verkligen ha den, älskar att fota saker i skärpa osv eller överhuvudtaget fota ♥
Annars så vet jag inte vad jag ska göra haha, alla dagar känns så sega och tråkiga.. Man vaknar när det är mörkt går och lägger sig när det är mörkt. Denna höst/vinter tid är sjukt tråkig! vill ha sommar året om. Jag önska verkligen att sverige inte låg så nära typ nordpolen? serist den gör nästan det helt sjukt! Det skulle vara skönt om sverige var varmt 24/7 okej lite regn också så det inte blir värsta öken stället HAHA! men ni förstår vad jag menar :]
Vi ses senare börjar nu puss hej! :*
Så här ser SONY NEX-5N ut! visst är den gullig?


Passar på att lägga en låt också som jag typ spelar om och om igen HAHA! men jag tycker den är sjukt bra :)

Kommentarer



Namn :
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg

Kommentar:

Trackback